Snart är det helg igen.

Helgen har vart skön.
Fredagen var det chill med Jenny Amelie och Niklas. Utgång med mig och Jenny. Vi har en förmåga att spåra när vi går ut. Fattar inte varför...?

Lördagen kom det gäster till mig och Niklas. Sen satt jag och Jenny och kollade på film och käkade chips hela dagen tills klockan blev 7. För då var det en vin och ost kväll hos min pappi då han fyllde år. Skittrevligt.

På söndagen stressade jag (som vanligt) iväg till Sthlm och Gamla stan med mor, far och Fjärt. Vi gick en spökvandring och käkade middag på en hemsökt krog. Trevligt.

Eh.. Ja. Det var det. Nu dricker jag kaffe på kontoret.

Och på fredag! Då ska jag till Natti! Lyckan är som gjord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback