Status.

Det är nått fel på mig. Jag är så fruktansvärt irriterad. Jag vill hem. Jag är irriterad.
Därför ska jag göra en lista med sakerna som gjort mig på mitt jobbiga humör.

  • Att jag gick upp klockan 6.
  • Det var stillastående köer från Danderyd heeeeeeeeeeela vägen till kontoret. Min restid som vanligtvis är typ 1 timme och 5 minuter blev 1 timme och 45 minuter.
  • Jobbiga leverantörer som tjafsar om småsaker och inte mailar i tid.
  • Han som sitter bakom mig pratar högt med sig själv och skriker i telefonen (när han svarar, annars låter han den bara ligga och ringa i all evighet)
  • Människors oförmåga att inse fel.
  • Att alla saker jag jobbar med ska vara klara EXAKT samtidigt.
  • Att min jobb-mail inte funkar.
  • Att det regnar.
  • Allt som jag gör är totalt meningslöst och jag måste göra det i MINST två timmar till.
  • Att det jag precis gjort klart inte ska användas längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback