Update.

Glömde visst att säga till alla som kommer att sakna ihjäl sig när jag är i Umeå att jag kommer hem på Söndag.

(Kanske, det beror iofs på om jag kan slita mig från Natti.)


(Eller på tal om att slita sig... Jag kommer nog inte hem på Söndag.)


(Ring och tjata på Natti att hon ska flytta hem!!!)


(Är det någon som kan tipsa om alternativa sömnpiller man kan trycka i någon man tänker flytta (med flyg) (personen i flyttfrågan kommer att vara motvillig) från Umeå till Norrtälje? Jag är lite intresserade av piller med den effekten.)



Kommentarer
Postat av: elsa

Åh vad mysigt, du får hälsa den krulltotten från mig att jag saknar hennes lilla tryne! Det är bara bra med mig, slutar nästa vecka och kommer hem till ytternäs igen. Känns väl sådär dock.

Åh tack, ja jag tycker om den bilden.

Hur går det för affärskvinnan då?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback