3 dagar kvar!

Idag är det alla Emos nationaldag - skärtorsdagen.
Haha...

Och det är bara tre dagar kvar till Dubai!
Sofy har fått den stora äran att vattna mina blommor och se efter lägenheten medans jag är borta. Är hemskt osäker på om hon är rätt man att utföra jobbet med tanke på att hon trodde att man inte behöver vattna hyacinter eftersom att dom växer ur en lök. Jag är tveksam till att man får slänga ur sig en sådan dum kommentar när man vill bli civilingenjör innom bio-teknik. Jäjä. Hon får väl göra sig en fysisk-teori med några grejer upphöjda med pi och gångra det med antalet fönster med blommor om de hjälper henne på vägen till ett lyckat blom-vattnande!


Kommentarer
Postat av: sofy

Jag har läst igenom listan nu!!

kännar att det här kommer gå riktigt toppenbra(bara du inte har några hyasinter) Annars kommer det gå finfint!!



Just nu sitter jag å funderar på om det finns någon bra formel för hur hur mycket vatten man ska använda å i vilken lutning vattenkannan ska hållas för att ge maximal näringstillskott.



C6H12O6 + 6O2 --> 6CO2 + 6H2O + energi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback