Home sweet home..?

JAG VILL INTE HA KOMMIT HEM TILL DETTA VÄRDELÖSA LAND SOM KALLAS SVERIGE!

Fy vilken ångest jag fick när bilen rullade in i Norrtälje igår. Jag vill inte komma hem. Vi hade det jättebra där borta! Inte ok att komma hem till 10 grader och knas när man precis har chillat i 43 grader och sol. Jäjä. Så kan det gå och man får väl göra det bästa av situationen. Ta tag i alla vardagsbekymmer och bara minnas de fina dagarna i Dubai, Abu Dabi, Muscat, Bharain och de andra ställen som jag varken kan stava eller uttala. Är inte ens säker på om jag har stavat rätt på de här. Tråk tråk tråk Sverige. Dumma dumma semester som ska ta slut.

Ska ta och skriva lite om drömresan en annan dag, när jag har smält att jag har kommit hem till detta tråkställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback