Var är Jonas?

Måndag. Vad ska man säga..? Dumma helg som är kort? Dumma väder att va fint när man måste vara inne?

Jag har tråkigt, så här kommer en lista på saker jag har i huvudet:

-Min älskvärda pojkvän har köpt en ascool och svindyr bil. En BMW-nånting-nånting. Jag får inte köra den. Det gör mig fantastiskt missnöjd. Speciellt med tanka på att jag kör bättre än honom. (Det är faktiskt sant)
-Jag har haft en underbar helg.
-Ni vet snacket om fjortisar som har idomin-salva på läpparna? Jag har träffat en sån! Det var en upplevelse faktiskt.
-Igår grattade jag och Nickluspicklus den lilla Hannah-bebisen eftersom hon fyllt 5 år. Hon fick ett kit med saker till att göra gipsfigurer. Det gick inge vidare för oss att få ihop den skiten. Jag och Hannah gjorde vårt bästa, men de räckte inte riktigt hela vägen. Men det var kul.
-Stolarna i Nickes nya bil är antagligen gjuten efter min rumpa, sååå sköna.
-Min syster bjöd på glass igår.

Jag har inte så mycket i huvudet märkte jag.

Jäjä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback