Vulkan jävel.

Idag är dagen när:

-Jag tänkte "skit samma" när jag skulle klä på mig, vilket resulterade i ett par trasiga jeans och en stooor stickad tröja.
-Jonas säger att jag måste representera företaget på en vernissage.
-Jag tänker "fan att jag inte har snygga kläder på mig men shit vad bra att jag satt på mig macara."
-Jag säger att "jag inte tänker gå på nån förbannad vernissage".
-Jonas övertalar mig med att säga att jag får dricka hur mycket gratis sprit och mat som helst och jag får ta med en kompis.
-Jag tänker att vernissage=gratis fylla= OK.
-Jag tvingar Tompa att föja med.
-Jag vet inte var vennisagen ska äga rum=jag kommer att gå vilse.
-Jonas skickar mig och Tompa som representanter för företaget i hopp om att vi kan skaffa nya kunder. Vi kommer att ses som hemskt oseriösa.
-Jonas får skylla sig själv...

 

Kommentarer
Postat av: Fröken Natti

Men du som är såå charmig när du är full:P



pöss Gosegris!

2010-04-21 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback