Lever den här bloggen?

Det var länge sedan jag skrev något här. Jag har liksom inte haft någon lust. Sist jag skrev var jag 20 år, jobbade som projektledare och var väldigt uttråkad.

Någon dag efter att de sista inlägget skrevs sa jag upp mig från mitt jobb och knatade ut från kontoret och åkte hem till Jenny med en box vin som jag, med hjälp av henne, drack upp.

Så vem är jag nu?
Jag tror att jag har haft en mindre livskris. Har. Jag har ingen som helst aning om vad jag vill göra. Jag har liksom dragit på rätt fram utan att ens reflektera över vad jag själv VILL göra. Jag har gjort det jag borde, eller det jag trott förväntades av mig utan att känna efter om jag verkligen vill. Det var liksom mest bekvämt så.

Så nu står jag här och har ingen som helst aning om vad jag vill hitta på.

Så är det med de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback