Torsdag, mulet och bullrigt.

Jag har lunch nu. Jag har precis ätit upp. Jag åt en typ hamburgare med fetaost och lite grejer. Den har Niklas gjort till mig. Niklas står för all matlagning den här veckan. Och nästa vecka. Och veckan efter den. Plus en vecka till. För jag jobbar till fem och kommer inte hem förrns typ 19. Men efter dessa veckor behöver inte han laga mat på 10 dagar. För då åker vi till Dubai och på en kryssning, så då finns det folk som lagar mat istället för Niklas. Det tycker han är skönt.

Idag är jag sjuk också. Jag är hemskt snorig. Det gillar inte jag riktigt. Men så kan det gå ibland.

Innan jag åt min lunch skrev jag klart min offert. Den är skriven på engelska. Jag är hemsk dålig på att skriva på engelska. Och jag kan inte säga att jag är speciellt bra på att skriva offerter. Men min chef tyckte att den var bra, så jag är nöjd.

Ehh.. Nu ska jag gå och göra nått kul. Kanske linda in mig i en sladd. Eller skriva fula svärord på franska under ett bord. Vi får se vad jag hittar på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback