Hört idag.

Tekniker: Men va faaan Hanna! Har du haft sönder telefonen också? Vad gör du om dagarna? Övar inför os i kast med liten interntelefon?
Jag: Det var inte jag, det var...
Tekniker: Du har nog en bra chans i hoppa-på-telefonen-grenen.
Jag: Eh.. Det var faktiskt Bia...
Tekniker: Eller satsar du på den nya grenen få flest tekniker involverade i din vardag? Först funkar inte ditt kort i en vecka och sen har du sönder telefonen.
Jag:Men kortet var det ju du som hade sönder!
Tekniker: Inte då. Allt är ditt fel! Hahaha.
Jag: MEN SLUTA FÖRPESTA MIN DAG! LAGA DEN JÄVLA TELEFONEN BARA!! ELLER GE MIG EN SKRUVMEJSEL SÅ FIXAR JAG SKITEN SJÄLV!
Tekniker: Eh... Förlåt... Eh... Jag kommer upp till dig med den om 5 min.
Jag: Jag behöver den nu.
Tekniker: OK. Ge mig 2 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback