Det här med midsommar...



Älskar den här bilden. Jag Emma och Sofie står och klär en midsommarstång. Då kommer den där lilla bruden fram och vill vara med. Givetvis får hon det. Efter ett tag kommer Gustav och säger att han vill ta ett kort och att vi ska ställa upp oss lite fint. Jag Emma och Sofie ställer upp oss med armarna runt varandra (vana modeller som vi är) Men då hoppar den där random mini-tjejen in och posar. Utan att fråga! Hon liksom bara ställer sig där! Som om vi ville att hon skulle vara med! Jag tyckte att hon skulle vinka. Men de ville hon inte. Så jag vinkade åt henne och Gustav tog sitt kort innan hon hann göra något åt saken. HA. Där fick hon.

Men vem är hon liksom..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback