Min Pojkvän.

Niklas är den bästa pojkvän jag har. Ibland gör han liksom så gulliga saker så att jag bara dör av hjärtsmältning. Typ en gång när jag kom hem från jobbet. Jag var rätt sur tror jag. Men så kommer jag hem och Niklas kommer utspringande i hallen och säger att han har en överraskning. Självklart blev jag misstänksam. Då visar det sig att han står och lagar våfflor till mig. Han har alltså i smyg inhandlat ett våffeljärn och hela kittet bara för att göra mig glad. Och en annan gång stängde han in mig i sovrummet skitlänge för att fixa en sak. När jag sedan fick se hade han fixat jordgubbar, choklad och champagne på balkongen och sedan bokat bord på Kontrast, som då var nyöppnat.

Sån är han. Min man. Svinsöt.

Men allting har en baksida, även Niklas. 
Han har vissa saker för sig som jag inte gillar alls. Inte ens för fem öre. 
Bifogar en lista:
  
- Han vattnar inte blommorna frivilligt.
- Ställer inte upp sin jävla skor i skohyllan (oj vad arg jag blev när jag tänkte på de)
- Han slänger flärparna till mjölkpaketen i diskhon så att det blir stopp.
- Klagar på att jag har kläder på golvet när han själv har ännu fler där.
- Smörar satan för min föräldrar.
- Ställer tomma burkar på diskbänken istället för att ställa undan dem.
- Kittlar aldrig mig på ryggen tills jag somnar, eftersom att han själv somnar först.


Men jag älskar dig iaf.
Fast jag har verkligen uppskattat om du började ställa upp skorna i hyllan.
(!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: sandrew

Var glad att de bara är mjölkpakets grejen.. Thomas har kompost i sin slask...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback