Det finns folk till allt.

Jag är svinförbannad ska ni veta. Vad är det som har hänt med folk? Det är verkligen katastrofiskt vilka människor det finns.

Igår morse slog jag upp ögonen och det första jag såg var en blodig människa med sönderslaget ansikte som låg brevid mig i sängen. Det tog ett tag att fatta att det var min egen pojkvän som låg där. Givetvis börjar jag skrika och försöker få liv i honom, jag blev så jävla rädd. Det var lättade sagt än gjort. Men när jag väl lyckas få upp honom ur sängen inser jag att det ligger en till person i vardagsrummet, tillsynes livlös.

Det var inte kul att vakna på de sättet. Och det enda jag visste var att Niklas sa att han var ok och att han vet att det ligger en grabb i soffan och en röra i hallen av jackor, marker, nycklar och mobiler. Det gick inte att få ur honom något mer innan han somnade och gjorde sig omöjlig att väcka.

Efter några timmar lyckas jag få reda på vad som hänt. Niklas och hans kompis hade blivit nedslagna påväg hem från krogen

Varför kan man undra? Och det är ingen som vet.

Niklas och hans kompis gick hem från krogen, jag hade gått hem nån timme tidigare för att jag hade tråkigt. Helt plötsligt stannar tre bilar brevid dom och en massa folk hoppar ur. Ca 10-12 st. Med sig har dom ett järnrör. Och med de misshandlas Niklas och kompisen. Sedan hoppar gänget in i bilarna igen och åker därifrån, utan att berätta varför dom gjorde det.

Hur jävla moget är det? Det är ju helt jävla sjukt. Jag är verkligen snorförbannad. Hur i helvete kommer man på idén att slå sönder någon med ett järnrör? Det är så jävla fegt.

Så igår tillbringade jag hela kvällen på akuten med Niklas för att han skulle dokumentera alla skador till polisanmälan.

Vad är det för fel på folk? Kan man inte ens gå hem från krogen utan att åka på stryk? Det är ju helt galet.


Kommentarer
Postat av: Sandrew

Mänsklighetens idioti kommer aldrig upphöra att överraska en..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback