Hemjobbardag!

Idag har jag fått lov till att jobba hemma. Skönt att slippa pendla i 4,5 timmar, även fast det bara är idag. Jag ahr i vilket fall vart jätteduktig.

Sofie kom över en sväng på en kopp te och vi gick över till en tapetaffär för att kolla tapeter till hallen. Jag är så trött på den vidrigt fula gröna tapeten som sitter där nu (och jag har sagt att jag ska göra om i hallen sedan jag flyttade in för 1,5 år sedan) så det är skönt att jag börjat ta tag i renoveringen nu. Jag blir dock lite lack på att alla affärer i Norrtälje hinner stänga innan jag kommer hem om kvällarna. Jag är vanligtvis hemma till 19-19.30 och alla affärer stänger typ 18? Blä.

Jäjä. Nu sitter jag och jagar hotellrum. Det är inte så jättekul. Men någon måste göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback