Invigning.

Idag kom jag till kontoret 9.15. Kl 12.15 ska jag åka tillbaka till Norrtälje för att närvara (haha närvara... Jag har nog aldrig sagt de ordet seriöst i en mening förr. Jag är verkligen för kul jag. Hahahahahahahaha) (HAHAHA) (Hahaha jag sitter just nu och garvar för mig själv för att jag är så satans tråkig) (Jaja, åter till saken) jag ska alltså närvara (allvarligt, hur fult är inte ordet närvara? Det låter som att det är jätteviktigt att jag ska vara med liksom. Haha) vid en invigning av Norrtäljes nya hamn. (Men guuuuuud... Vad jag låter viktig. "närvara vid en invigning" Jag tror inte att det är någon som märker ifall jag inte skulle komma liksom...) Det blir nice. Jag ska släpa med mig Sofie. Men vad jag ville komma till (innan jag spårade) var att jag ska pendla fram och tillbaka till kontoret, enkel väg tar ca 2 och en halv timme, i 5 timmar för att sitte på kontoret i tre timmar.

Jaja. Sjukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback