Måndag.

Jag är sjuk. Supersjuk. Och jag tycker hemsk synd om mig själv. Halsen funkar inte. Näsan funkar absolut inte. Öronen gör så helvetiskt ont. Och jag hör inget på dom heller. Allt är skit. Jag känner för att svimma. Nu har jag feber också. Men jag jobbar iaf. Jag hatar att vara sjuk, så jag proppar i mig alvedon och ignorerar att jag är halvdöv, inte kan andas och att jag låter som en kråka när jag pratar.

I vilket fall, jag har vart på spa. Ha. Det var kul. Jag har blivit tillsagd att ta av mig kläderna för en hel hög olika folk jag aldrig träffat förr. Sen har jag badat i lera, blitt masserad både över och under vatten och druckit öl. Jag och mamma skulle även vara lite kulturella och turista runt lite i stan. Vi gick in i en kyrka. Där sålde dom hemmastickade raggsockor och sprit. Det tyckte jag och mamma var kul. Och mamma berättade att man alltid ska stödja de lokala handlarna, så vi köpte oss en varsinn flaska sprit för att stödja kyrkans framtid.

Nej, nu ska jag fortsätta snora.. Jag menade jobba. Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback