Midsommar!

Och jag är ledig imorrn!

Kul att jag frågade min chef om vi var lediga på midsommarafton(imorrn) och han tittade på mig som om jag var dum i huvudet och sa: "Jag tänker inte jobba imorrn, med du ska göra det. För det måste finnas någon på kontoret. Och jag tänker vara ledig. Men jag vill vara snäll så du får gå vid 1-2 tiden om de inte finns nått att göra" Här tappade jag hakan och utbrast att då skulle jag vara den enda i heeeeeeela vääääääääärlden som jobbade och att det va fruktansvärt orättvist. Då sa han att han skojade och att vi skulle stänga kontoret imorrn. Kul. Kul kille. JÄTTEKUL!!! Det var skitnära att jag började grina.

Ikväll ni! Då ska jag Natti och Manda ut till Sandrew och käka middag!  (Det är Sandra som lagar maten, så om jag skulle vakna upp imorrn och upptäcka att jag var död vet ni vad det beror på...)

Det kommer iaf, om jag känner oss rätt, att bli hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback