Som idag.

Allt känns så konstigt just nu. Jag känner på mig att allt kommer att rasa snart. Och jag är inte redo.

Jag har så många måsten i huvudet. Inga måsten som är livsavgörande, men de ligger liksom och gnager i skallen. Och gör mig lite stressad. Jag har för få timmar på mitt dygn.

Jag vill skriva några rader till dig. Men jag är inte riktigt säker på vad. Kanske vill jag veta vad du tänker på just nu. Kanske vill jag bara fråga hur du mår. Det är så mycket jag inte vet om dig, som jag borde veta. Som jag borde frågat. Jag borde ringa dig oftare. Jag borde fråga hur du mår oftare. Jag borde göra så mycket som jag inte gör. Men sån är jag. Ibland vill jag att du ska ringa mig också. Ibland vill jag att du frågar mig hur jag mår. Och ibland vill jag veta att du tänker på mig, som jag tänker på dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback