Tråkdag, tråk, tråk, tråk.

Jag har tråkigt! Fy så tråkigt jag har! Jag har massor att göra, men det är tråkigt. Jag är rastlös. Blä. Det har till och med gått så långt att jag har ringt min chef och pratat in ett meddelande på hans telefonsvarare, då han inte svarar för att han sitter i möte, där jag frågar om det gör något ifall jag möblerar om på kontoret. Eftersom att det är så tråkigt här inne. Han kommer att tro att jag är full. Ha.

Iförrgår btw följde jag med min älsklings-Anna på smygbiopremiär av Kommissarie Späck. Det var kul. Det var skådisar där som skålade champagne med oss vanliga dödliga. (och nej jag kommer inte ihåg vad dom heter...)

Eh... Det var nog de enda roliga jag gjort den här veckan.

Eller nej!Igår åkte jag med Jenny och kollade på lägenheten hon köpt och som jag och Niklas ska hjälpa henne att flytta in i på lördag, den va fiiiin!! Jag vill också flytta in till stan! Nu! (Sitter och kollar lägenheter på Hemnet. de ser nice ut)


Näää... Lite jobb på dehär nudå kanske. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback