Äntligen måndag!

Jippi! Äntligen får man börja jobba igen! Precis vad jag väntat på!

Helgen har vart bra, till och från.

Torsdag: Drog med Lisa till Clarion Sign. Kalaskul.
Fredag: Lite bakisseg till en början. Det blev inte bättre av att vara i skolan hela dagen och lyssna på väääärldens segaste föreläsare. Dock var det kul att träffa alla klasskompisar igen.
Och jag hann äntligen med att gå till banken för att uträtta en del prylar. Det var skönt. Kvällen började bra med tjejorna, vin och middag. Slutade dock i en fantastisk besvikelse som fortfarande snurrar i huvudet.

Lördagen: Kanondag! Smörgåstårta hos niklas faster, och middag hos Emil och Sus. Vi hade så trevligt att vi till och med sov kvar där.
Söndag: Åkte hem. Och åkte på en liten utflykt. Städade upp efter helgen och bjöd in oss själva till mammi och pappipå middag.

Allt som allt en trevlig helg.
Förutom några saker jag helst hade klarat mig utan. Men sånt är livet! Och man kan tydligen inte lite på alla sina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback