Att vara lurad.

Jag är så fantastiskt hungrig. Sitter och sneglar på min lunchlåda och det ser inte ut som att det är så mycket mat i den. Typiskt. Jag har räknat ut att jag ska äta kl 13.00 för att jag ska kunna stå mig fram till middagen. Vilket har resulterat i att jag den senaste timmen har kollat på klockan var tredje minut. Sitter och försöker lura mig själv att glömma bort att jag är hungrig och engagera mig som fan i de jag gör så att tiden går fortare. Men det funkar inge vidare om jag ska vara ärlig.

Jag har bokat en klipptid nyss också. Hos min favorit frissa. Funtar på om jag ska klippa mig korthårig. Ni vet sådära snyggt korthårig. Men jag tror inte att jag vågar klippa av mig allt hår. Men jag vill. Åh.. Jag vet inte vad jag vill!! Jag har problem!! Hjälp mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback