Fortfarande måndag.

Jag är rätt rörig ska ni veta.

Jag skulle nyss skriva tre olika offerter för samma grupp. En smart person skulle antagligen skriva en i taget. Men inte jag inte! Jag envisades med att skriva alla på en gång eftersom att alla var så roliga. Men det slutade att vara kul när jag insåg att allt hade hamnat i oordning på fel papper och att alla priser inte var kopplade till en aktivitet så att jag inte visste vad som kostade vad. Herregud. Det tog fan längre tid att rätta allt som var fel än att skriva allt.

En påminnelse till mig slälv:

Att organisera sitt arbete är inte alltid helt underskattat.



I vilket fall som helst håller jag på att frysa ihjäl. Det är så nedrans kallt på kontoret. Kanske beror på att de enda elementet som finns sitter i kopiator-rummet. Rätt värdelös plats om jag får säga det själv. Nu skulle jag ge vad som helst för ett varmt bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback