Frajdej ajm inlööööv...

Amandine och jag är ensamma på kontoret denna eftermiddag. Så vi sjunger! Gud så vi sjunger! Och vackert är det inte vill jag lova! Men kul är det iaf. Skönt att skratta av sig såhär på fredagseftermiddagen. Åhh.. Nu vill jag hem.

Man känner sig inte så jätteproduktiv här. Amandine tittar på tv, men jag kan inte vara med för hon tittar på franska kanaler, stackarna kommer ju därifrån. Hon är uppväxt på sniglar, med en basker på skallen och Mona-Lisa på väggen. Själv är jag inne på facebook. Jag har aldrig riktigt sett tjusningen i den sidan. Men jag har gett den en chans. Fast jag fattar fortfarande inte varför alla är så exalterade över den skiten. Det är ju astrist! Bara en massa fyllebilder på gamla klasskompisar. Jaja.

Ikväll ska jag spendera min tid på Sofy och Emmisen. Det ska bli fint tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback