Fredag, sol och underbart.

Mmmm... Vad livet är underbart!

Jag har precis avnjutit en timmes helkropps-massage och sitter nu invirad i en filt med en kopp thé i handen för att fortsätta med dagens arbete. Behöver jag säga att jag älskar mitt jobb?

Idag är det helg. Om ett par timmar iaf. Jag har nog inga speciella planer. Ska antagligen chilla med Sofy ikväll, om hon inte har glömt mig vill säga. Och imorrn kanske Pauline kommer upp till Norrtan för att hälsa på. Det vore trevligt. Men annars finns det inga planer. Eller min högst älskade syster har tjatat i två veckor om att jag ska följa med ut. Stackarn har ju precis fyllt 18 och är vad som i vardagstal kallas för "krog-kåt". Men det går nog över, som för alla andra, om ett par månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback