Hejdlöst!

Idag har vart en hejdlöst förvirrande dag. Jag är mitt uppe i fyra egna projekt och måste ta över de andra projekten nu också när jag ska vara ensam i ett par dagar. Det är en hel del projekt i huvudet. Och alla namn, siffror och offerter tenderar till att hamna i oordning hela tiden. Och nej, det är inte mig det är fel på.

Och Grattis till mig! Igår fick jag igenom mitt första allderles egna projekt! Som jag har startat helt själv och fick igenom helt själv. Och enbart för att skryta: Jag kämpade mot en hel del större bolag i hela europa, men jag fick hem affären! Wiiihooo!

Juste!
Jag vill ha en hund! En lagom stor mysig hund som aldrig låter eller skitar ner. Och som bara behöver gå ut på promenader när det är sol ute. Så om det är någon som har en sån hund och är villig att ta hand om den när jag inte vill är det bara att ringa mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback