Måndag, sömnbrist och sol.

Shit vad jag är trött. Jag har inte sovit inatt. När jag väl lyckades somna vaknade jag igen av att jag snyftade eller nått. Varför? Jag har ingen aning! Jag vet bara att det är sjukt jobbigt att vara såhär trött.

Den här veckan kommer att bli hemsk kul iaf!

Måndag: Presentera mitt projekt för ledning och slutkund samt jaga rätt på en dam som jag ska få med på ett nytt projekt som jag ska dra igång. Helt själv! Lite skräck-blandad förtjusning alltså. Att lilla jag har blivit så stor...

Tisdag: Fortsätta med måndagens arbete. Och kanske åka runt och besöka några hotell.

Onsdag: Hoppa på flyget upp till Piteå öfr en site inspection. Skitkul!!

Torsdag: Fortsätta att chilla i Pite för att sedan åka hem på kvällen.

Fredag: Frukost med Paolo Roberto. Och sedan fortsatt arbete.

Helgen: För långt fram i tiden för att kunna planera.

Helgen som vart har varit ok. Middag med Sofy och Emma på fredagen, ute i Kapellskär och grilla korv och myste på lördagen samt middag med mamma och pappa och sedan mys framför en film med Niklas. Söndagen startade kl 7.30 för avfärd mot mamma och pappa, vi kollar alltid på Vasaloppstarten i mammas säng. Sen käkade vi frukost och Joppe kom över till min lgh för att byta bänkskivor i köket. Det tog visst längre tid än jag trodde att det skulle göra. Han kommer tillbaka i kväll för att fixa klart allt tror jag.

Jäjä, ska återgå till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback