Och det är FORTFARANDE måndag.

Nu börjar det att bli tråkigt här. Har inget att göra alls just nu. Sitter bara och väntar på diverse grejer. Funtar på att dra hem. Men då lämnar jag Jempa i sticket! Och då är man ingen bra vän tycker jag...

Jäjä. Haha jag har verkligen INGET att göra.

Sitter och kollar på sista minuten-resor. Jag vill bort till värmen nu! Hade jag bara pengar hade jag dragit för länge sedan. Men nej. Får iaf komma iväg till Dubai snart. Som jag längtar! Jag och Niklas ska dela hytt med Lisa, och de mina vänner kommer att bli en intressant upplevelse. Lisa kommer inte så jättebra överens med stackars Niklas nämligen. Men det blir nog bra till sist, vi lär ju iaf inte tillbringa så mycket tid åp rummen. Lär nog bli en hel del sol och bad och utflykter. JAG LÄNGTAR!! Ge mig påsk nu!!

Jaja, nu ska jag återgå till att göra ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback