This is soooooo funny!

Jag har snokat i Annas gamla bilddagbok efter bilder på när jag var blond. Eftersom att de är typ de enda stället där det finns bildbevis. Jag har haft så kul! Hade jag inte suttit på kontoret hade jag garvat högt!



Min berömda ank-min.
Alltså jag känner knappt igen mig.



Alltid luft-solon!

HAHAHA!
Mitt hår mådde inte allt för bra av all blekning. Har för mig att vi blekte typ 8 ggr på en vecka i början. Äh, jag minns inte, men det var inte bra iaf.

Jag undrar fortfarande hur jag tänkte. Det var en ren impuls från början. Jag fick för mig en eftermiddag att jag ville bli blond, så jag gick ner till frissan och bokade tid. Och var inte den som bangade. Jäjä, det var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback