Tråk-dag.

Jag är så fantastiskt rastlös. Allt jag ska ha gjort var jag klar med för två timmar sedan. Så jag har alltså inget att göra nu. Det är helt otroligt att telefonen här inte har ringt på hela dagen också. Det har till och med gått så långt att jag har test ringt till den, bara för att se om den är trasig.

Imorse på bussen insåg jag att det här skulle hända, så jag tänkte förbereda mig genom att plocka med mig så många Metro som möjligt eftersom att det finns Sudoku i dem. Det var inte förrns jag släpat med mig alla tidningar till kontoret som jag insåg att alla såklart har samma Sudoku i sig. Då blev jag irriterad på redaktionen som inte förutser att jag för en gångs skull vill lösa Sudoku och då vill slå på stort och lösa supermånga på samma gång.

Så till alla stckars stockholmare som inte fick sin dagliga Metro, kom till Essingen! Jag har en hel hög över!



Kommentarer
Postat av: sofy

man kan faktiskt lösa dom över internet också:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback