7/5-06.

För fyra år sedan satt jag med en smältande Twister i min hand på utsiktsplatsen på södra bergen. Du satt också där. Vi hade känt varandra i säkert en vecka och på nått konstigt vis hade det sagt klick mellan oss. Jag var 16 och du var 19. Jag hade ett prickigt linne, du hade en röd Sierra. Du frågade om vi var tillsammans nu och jag sa ja.

Idag sitter jag framframför datorn och skriver på mitt examensarbete. Du är på jobbet. Vi har känt varandra i fyra år och en vecka och på nått konstigt vis är vi fortfarande tillsammans. Jag är 20 och du är 23. Jag har ett prickigt kök, du har en svart BMW. Du säger alltid "jag älskar dig" innan vi ska sova och jag vet att jag älskar dig mer än du tror.

Hanna hjärta Niklas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback