Jag säger då det...

Moahahahaha...

Jag lyckades till sist, med hjälp av mamma, komma på ett vis att märka min cykel. Vi tog en bagage-lapp och skrev mitt namn och lägenhetsnummer. Bra tyckte vi.

Idag tänkte jag pumpa luft i cykeln och gick därför ner i källaren för att hämta den. I den annars sprängfyllda källaren fanns det bara fem cyklar kvar. Alla som inte var märkta var bortfraktade.

Det som är roligt är att det satt arga lappar på väggarna. "VEM FAN HAR SNOTT MIN CYKEL??!" och "Du som tagit min gröna cykel av dammodell, ge dig till känna! Du kan få hittelön. Annars går jag till polisen!" stod det på några av dom.

Hur kul är inte det??!

Här har bostadsrättföreningen skickat ut och satt upp lappar till förbannelse i flera månader, och det finns fortfarande folk som inte fattar! Det är fantastiskt tycker jag!

(Eller jag är mest glad över att det inte är jag som står där med brallorna nerdragna)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback