Varför är jorden rund?

Jag tänkte ventilera lite frågor jag tänkt på den senaste tidan:

- Om man sitter i en bastu som är varmare än 100 grader, kokar man då?

- Jag och Niklas älskar varandra, är skrivna på samma adress, våra ICA-kort är kopplade till varandra och vi betalar lika mycket hyra. Betyder de att vi är en familj?

- Hur vet man att man älskar någon?

- Jag och syster ska dricka vitt vin ikväll. Jag gillar mer rött. Vad för vitt kan vi enas om som gott?

- Vad ger man sin pappa i födelsedagspresent?

- Om man inte blir godkänd i sitt examensarbete, får man inte gå ut med fullt betyg då?

- Är det några måsar som byggt bo över mitt sorumsfönsrer? Gör dom det bara för att irritera mig?

- Om man blir anställd som pirat, får man då gå med i facket?

- Borde jag starta eget?

- Måste det inte vara skittråkigt att jobba som revisor?

- Varför vill ingen ge mig en Iphone?

Herregud... Nu förstår jag varför jag är så förvirrad! Jag har ju skitmycke viktiga frågor att tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback