weeehoo!!

Herre gud hörrni, jag har lämnat in examensarbetet och imorrn tag jag EXAMEN!! Det kan omöjligt bli bättre! Idag ska jag först cykla till mammi och tvätta kläder. Sen ska jag till sjukhuset och hämta ett plåster och sen ska jag till Jempa för att chilla men henne och Catin. Guuuud så kul! Jag är nöjd.

En lista:
- Imorrn tar vi examen. Det kommer att bli en toppendag!
- På fredag ska jag ta bort stygn.
- På lördag har jag min examensfest! Alla som känner att dom vill vara med och fira min dag få mer än gärna komma!
- På måndag åker vi till Frankfurt. Inte helt fel med en veckas mingel.
- Måndagen den 31 maj börjar jag på mitt första riktigt riktiga jobb, som projektledare på en DMC. Jag är fantastiskt nöjd med att jag fick jobb, faktiskt!

Nej, nu ska jag tagga inför imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback